T'interessa

Òrgans

A la Presidència del Consell de Direcció li corresponen les funcions següents:

  1. L'exercici de la representació institucional de l'Agència i la signatura dels actes i acords que siguen competència del Consell de Direcció.
  2. Acordar la convocatòria de les sessions ordinàries i extraordinàries i fixar-ne l'ordre del dia, tenint en compte, si és el cas, les peticions dels i de les vocals, sempre que hagen sigut formulades amb una antelació mínima de 24 hores a la data de celebració de la sessió.
  3. Presidir les sessions, moderar el desenvolupament dels debats tot establint els temps d'intervenció i els torns de rèplica, i suspendre-les per causes justificades.
  4. Dirimir amb el seu vot de qualitat els empats, a l'efecte d'adoptar acords.
  5. Visar les actes i certificacions dels acords de l'òrgan.
  6. La resta de funcions inherents a la seua condició de president o presidenta d'òrgan col·legiat que establisquen les normes generals que regulen el règim jurídic dels òrgans col·legiats en l'àmbit del sector públic.

En cas de vacant, absència, malaltia o causa d'abstenció, aquestes funcions de la Presidència s'exerciran per la persona que ostente la Vicepresidència del Consell de Direcció, i, en defecte d'això, per la persona integrant de l'òrgan col·legiat de major edat.