Servei de Suport Tècnic, Contractació i Coordinació Administrativa - AVPT
Servei de Suport Tècnic, Contractació i Coordinació Administrativa
Correspon al Servei de Suport Tècnic, Contractació i Coordinació Administrativa l'exercici de les següents funcions:
- Donar suport a la Secretaria del Consell de Direcció.
- Donar suport jurídic a altres unitats administratives i òrgans directius de l'Agència.
- Tramitar els recursos administratius que haja de resoldre l'organisme, en matèries que tinga encomanades en l'exercici de les seues funcions.
- Gestionar i coordinar els diferents sistemes d'informació pública.
- Controlar la qualitat dels serveis.
- Tramitar les queixes i suggeriments que reba l'organisme.
- Vetlar pel compliment de la normativa de transparència en l'àmbit competencial de l'organisme.
- Tramitar els expedients de contractació, especialment pel que fa a les demolicions d'obres il·legals.
- Qualsevol altra funció que li siga assignada per la Secretaria General.